zaterdag 28 juli 2012

MY MeMo Notebooks / Fotoalbums

Afgelopen week kwam er weer een doos met moois binnen. Eigenlijk is dat een standaard zin, want alles wat binnenkomt is mooi, prachtig en om van te houden. Anders koop ik het niet in ;)
Maar om terug te komen op de doos: er zaten onder andere notebooks in welke voor veel, heel veel doeleinden te gebruiken kan zijn. Zo kun je ze gebruiken wanneer je kindje is geboren en er een foto/gebeurtenissenboek van maken. Of je relatie: plak foto's van jullie in, bioscoopkaartjes, bonnetjes etc. 

 





Het boek heeft een geweldige ringband waardoor je hem zo dik kunt vullen als je zelf wilt en telt 60 pagina's met een thema. Om jullie een goed beeld te geven van de boeken heb ik kort een filmpje opgenomen waarin ik een aantal pagina's laat zien.

MY MeMo Notebooks - inside


Ik zelf ga er een gebeurtenissen-dagboek van maken. Mooie dagen uit mijn leven krijgen voortaan een mooie pagina in het boek.

Bekijk ook nog even dit inspiratie filmpje, hierdoor ben ik verliefd geworden op de boeken en MOEST ik ze gewoon hebben!

Inspiratiefilmpje MY MeMo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten